2010年9月20日 星期一

香煎三文魚配BBQ菇燴意大利飯@Le Creuset

正所謂「新屎坑三日香」,「一不離二、二不離三」。 買左個新 LC 剛好一星期,今日用佢煮第三道菜 「香煎三文魚配BBQ菇燴意大利飯」。


其實買鍋當日係老公仔幫我取回家的。 當晚佢就問我會唔會多啲用個新 LC 煮野食,我第一時間唔使諗即刻答佢 "會"。 無他o既....因為個新鍋係佢找數吖嘛,梗係要順應老細要求煮多啲美食報答佢咧 ~   ~ 下次開倉又有藉口買鍋咧 ~ 嘻嘻



其實今次都係雪櫃清貨大行動,今次用急凍三文魚,呢隻有皮粉紅三文魚是在吉吉島買的,唔係成日有貨,所以一見到就會買多幾包放入雪箱,放便我呢d唔可以成日去街市買餸的師奶。我本身好鐘意食有皮三文魚,但唔鐘意"車輪切",因為有骨唔o岩小朋友食,呢款魚扒完全無骨,正 !



材料都好簡單 :


有皮三文魚    2-3塊   


BBQ菇 1包 (用濕布清潔表面,切件 6-8件)


洋蔥  1個 (切粒)


意大利米  1杯


雞湯 適量


牛油、蒜蓉 各少許



做法 :


1. 先將三文魚解凍,抹乾水份,加入香草及橄欖油醃15分鐘



2. 牛油、蒜蓉放入鍋中用小火爆香,加入BBQ菇略炒至軟身,盛起, (p.s.-其實應是煎三文魚先,不過次序錯左,唔緊要咧,其實係因為我懶洗鍋,想一鍋煮到尾。)




3. 煎熟三文魚扒,盛起備用



4.  在同一鍋中下洋蔥粒,炒至軟身,然後下意大利米炒一會



5. 加入雞湯,蓋過米面 (我下了3飯碗份量),煮至自己起愛的軟硬程度,最後加入BBQ菇再煮5分鐘便可上碟





6. 上碟



 


 


沒有留言:

張貼留言