2010年11月1日 星期一

大鄉里出城@深圳海岸城

自從添置左幾個 Le Creuset 鑄鐵鍋之後,多了上網搜集資料,有食譜、有購物。


有 blog 友提到在深圳也有 LC 專櫃,於是昨天同老公一齊上了深圳一趟,blog 友神仙  教了如何去海岸城,我跟隨指示出發 lu ~


自從深圳灣開通之後,我都未有試過由上去,今之真係"大鄉里出城"。 我地去左搭 B3X 巴士,每 20分鐘一班,分別是 00, 20, 40分,



沿途車輛.....很少.....



15分鐘車程,已經到達深圳灣口岸,真係好快 !



搵到 8號巴士,搭 3個站到"南出文化中心"下車便到達海岸城,車上有售票小姐跟車,可以找續,車費 2元。


另外我地見到有 602號車去"蛇口沃爾瑪",90號車去"世界之窗" 可以接駁地鐵,好...留待下次先去。



下車後好容易搵到海岸城,它的對面是樂安居,有很多裝修材料各傢俱選購




此行目的地 : 4/F 生活本色入面的 LC 專櫃




當日佢地示範了"紫米八寶粥",我同老公每人都吃了一小杯,唔錯,黑糯米很綿。




此行目的是要買金屬蓋鈕,因為不知何解,原裝個黑色蓋鈕裂左,為安全計都要換。本來是想買2個,但 sales 姐姐好好人,主動給我們打折,如買3個打六折,折左 RMB123,抵 !


跟住見到個南瓜型 Spatula Spoon,另有蘋果及青椒型,但一個要 RMB188,有點貴,Sales 姐姐話買齊 3個可以打六五折,但我又不想買太多,考慮之際,Sales 姐姐話在我之前有客人買了很多,可以將我將單夾埋落去,即是說我買一個也有六五折,Yeah ! ! RMB 122 攪掂 !







返到屋企即刻換左佢先 ~ 靚仔晒 ~



拆左舊蓋鈕,裂左



此行還巡視了國內的電器舖,原來有很多 LG & Samsung 的產品靚過香港好多,呢幾個雪櫃瓖了水晶,好閃呀 ! !   (我果真係大鄉里 )





 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言