2010年11月3日 星期三

美化工作枱

為了將電磁爐升高,走了很多間傢俱舖想加建一個枱面連櫃桶,可是人家嫌我地太小野,不肯做,


行下行下,去左一間雲石廠問,個 SALES 姐姐好好人,話可以幫我地做,不過要我地自己提供尺寸及圖樣,經過幾日構思之後,出左圖就交比雲石廠打價,本來想做麻石,堅硬些,可是石紋太花了,我想要淨色,於是揀左人造石。



偷空左後面少少位避煤氣喉



放上電磁爐,幾靚 ~ ~



依家追平左右手邊的工作枱面,多左少少位放碟。



入面有位可以比我擺少少野,唔可以擺太多,因為要留通風位。



都有5-6吋高,放幾個 LC 都得 !  好開心呀 !



 


2 則留言:

  1. 你好~ 我都想好似你咁做呀!
    可以話我知響邊間鋪頭做,幾錢,有冇SIZE可以提供?
    萬分感謝!!
    [版主回覆03/30/2013 13:48:02]你好, 我是在太子道尾附近找到的, 是雲石廠地舖, 詳細地址已記不起了, 有很多石廠也可以提供, 只要你有尺寸起圖給他們便可做到, 裝修師傅也是交尺寸給予他們做雲石枱面。 我這個大約$1000左右, 要視乎你用幾$$的石材

    回覆刪除
  2. 謝謝你的回覆!

    回覆刪除