2012年11月7日 星期三

揭開貓罐頭 - Mon Petit篇


有半年沒有寫Blog了~
今日開始, 再次重新努力, 執起筆幹....唔係...應該是 Keyboard...希望再次同大家分享我的記聞。

寫呢篇blog, 預備了兩個星期, 何解? 因為一天只可拍一張照片, 而最開心的受惠者, 莫過於我家大小姐及三小姐是也!  因為拍一張照, 即代表當天有罐罐吃...呵呵...這篇blog正是要揭開牠倆至愛的魚罐頭是也!

我家附近沒有寵物店, 所以多是在超市買罐罐, 通常我會揀Mon Petit, 皆因佢的成份肉質看似不錯。 我不會買肉醬類的, 我只會買魚塊類, 較有保證, 可以看到一片片魚肉。 但這個牌子也有10多款款式, 單看罐面招紙真不知內裡如何, 所以今次各款買了兩罐, 打開來逐一拍照作一個紀錄, 也可試清楚哪一款才是小姐們的至愛口味~

1. 金裝角切吞拿魚塊
此款是湯汁類, 魚塊超大, 要切碎才可給貓兒吃。



2. 金裝特選吞拿魚片
湯汁類, 魚肉是中型碎片, size剛好給貓貓小嘴, 不用再切碎。



3. 金裝嚴選吞拿魚片
名字跟以上兩款只是一字之差, 此款是啫哩類, 但魚塊很細小, 一絲絲很幼細的。



4. 金裝特選鯛魚塊
啫哩類, 中型魚塊, 但大小姐不愛吃鯛魚!



5. 金裝嚴選鏗魚塊
啫哩類, 魚塊很細碎, 似是從魚身不同部位拆出來的碎肉。 




6. 金裝吞拿魚及蟹柳
啫哩類, 魚肉碎爛, 比上一款更碎。(我比較喜歡大魚塊的, 這些看不出是什麼魚部位拆出來。)
 



7. 金裝吞拿魚塊及蝦
啫哩類, 跟蟹柳的一樣魚肉碎爛。(麻麻地.....)


8. 銀罐 - 鰹魚吞拿魚伴小鯷魚
湯汁類, 貓貓最愛汁汁, 有好多條鯷魚啊~



9.  銀罐 - 鰹魚吞拿魚伴木魚乾
湯汁類, 木魚, 即是放在日式大板燒上薄薄一片的木魚片....這個嘛....看不到啊~ 不過有香味囉~



10.  銀罐 - 鰹魚吞拿魚伴嫩雞絲
湯汁類, 雞絲只有數條, 很少啊~ 不過魚肉大片, 又有汁汁,
所以我都會買銀罐給貓兒吃啊~







1 則留言:

  1. 哎呀我同你一樣咁懶,好多個月都無料到,好開心見到你又出動.
    我剩係買金裝吞拿魚及蟹柳俾佢地食,因為阿柑剩食呢款,阿桔就有罐罐就得,好易話為.

    回覆刪除