2009年7月1日 星期三

光波爐 ~ 爆玻璃事件

今日係6月9日,早上返工前望過都冇事發生,但晚上7時回到家中,正開心地準備做燒肉之際,突然發現個玻璃兜成個散晒,四圍都係玻璃碎,重尖到界手



第二日,即係6月10日上午,10時就打去德國寶問過究竟,佢個小姐話收貨唔夠一個禮拜,要我地打去永安問可唔可以換個全新的爐。點解關永安事 ???  送來時好地地,放左係廚房不足3日,在無人的情況下自己爆裂,可以點???  佢話可以比返 d 玻璃碎佢換個新兜,不過要自己攞去土瓜灣換,嘩 !! 我地住屯門,要攞住 d 玻璃碎搭巴士,萬一整到其他人點算 !!!!


打左去永安,佢問左幾條問題之後,都係話要問番代理 (即係德國寶), 但係永安個小姐好好人,佢同我打去,結果可以換個玻璃兜之餘,重可以送貨到屋企,咁好好多。係度多謝呢位永安的張小姐。


不過又要等,6月13日才有新兜用呢   不過唔駛比錢 (個兜單買要 $180)


p.s.- 原來個玻璃兜唔係用強化玻璃做的,所以打碎左的碎片是非常鋒利,它的用料應該是耐熱玻璃而矣。即係可以入焗爐的那種。留意光波爐的兜是不可放入雪櫃後取出即時加熱。


 


2 則留言:

  1. 我個光波爐同你的款式一樣,發生的情况亦差不多,買了一星期後,半夜(無人情况下)個兜自己爆左,成地都係玻璃碎,好彩可以換兜。第二次是電子板壞了,時間和度數掣冇反應,好彩在保養期內!但我朋友用同牌子另一款式,則未壞過。
    [版主回覆05/20/2012 11:05:56]你幾時買ga? 我都係爆玻璃及壞電路版, 先後去了3次整機, 都唔肯換過部新機比我, 其實我另一個朋友都是這樣, 我想是不是應該去消委會投訴? 因為玻璃爆裂是十分危險, 不知會淺到哪裡, 如是有人在附近便好易受傷。

    回覆刪除
  2. 我個光波爐只是用了3次,玻璃煲爆了,德國寶都吾理我,話保養吾包.

    回覆刪除