2010年4月7日 星期三

台北第一天.等完又等...

2010年4月2日,復活節假期的第一天,亦是我地台北4日3夜之旅的開始。


早上九時我地出發去機場,今次是搭中華航空 CI606,12:45分起飛,去到櫃位見到好多人排隊寄行李,幸好我地早在網上劃好座位,而航空公司將團體和網上訂票分開了兩邊不同的櫃位 Check-in,我地係網路登記的人龍也只有十多人排隊,好快就寄左行李。



我地用左 "自助登記" 辦理 Check in,只要揀好地點及航次,按指示將護照放入去 scan,佢就會出登機證,拿住登機證才可以去寄行李。




寄完行李便去第二航廈的 "潮樓" 飲茶,中途見到白兔先生同遊客影相。




飲完茶行左一陣,12:15分去到閘口,諗住好快可以上機,點知航班 delay,一等再等...結果 2:15分才起飛,遲左2個小時。


1小時15分鐘的航程,3:30 pm 抵達台北桃園機場,立即坐飛狗出市區,我地選擇坐飛狗是因為佢可以送到我地去酒店門口...........今次住西門町的函舍商務酒店。



點知事與願違,行左一半車程,司機停車要所有人下車,指向另一架巴士,要我地轉車,但係當時架接駁巴士已經企滿人和行李,好不容易才迫上去,真係好似沙甸魚一樣,但更離譜的是他們仍不肯開車,等了不久又有另一架巴士到站,司機又不斷催促人上車,真係好迫...好迫,心中已經充滿怒火的我又可以點?????


結果到酒店時已經係6時半,原先計劃好的行程也被打亂,又餓又倦,即刻出去醫肚先。


在西門町搵食一啲都唔難,我地9秒9入左一間意大利粉餐廳  "Here Pasta 洋食館",我點左 "焗奶油肉醬意粉",Honey 點左 "焗奶油牛肉意粉",飲品半價,唔知係唔係太餓,呢餐非常好味...好滿足 ! 2個餐成為 NT 540。



好騎呢的台墊.......(請細看下面的字)




受朋友所托要買台灣出品的咖啡豆,第一站去左 「也門町」。 台北四處都是咖啡店,有空可以入去飲番杯.....



好多唔同品種的咖啡豆及用品



好大部炒咖啡豆機




水晶能量水,可隨便飲用,每一種水晶都會釋放不同的能量。





行經西門町外一窗廚....有隻英短係度洗身....




買完咖啡豆便到24小時誠品信義店打書釘,今次收獲好豐富,買了很多食譜,



之後返酒店休息,樓下便是7-11,睇下有乜新野先.....今次揀左雞蛋布甸


呢個最好味 ! 有雞蛋味又有焦糖味,正 !!!  NT 25



呢個麻麻,好嚡口 !  NT 30



是日行程完畢,好好休息,明天出發去瑞芳 ~~


沒有留言:

張貼留言