2010年10月17日 星期日

焗蠔

很想試一次自己在家焗生蠔,於是去了 "泗豐" 買生蠔。 Hedy 姐姐好好人,幫我揀左6隻澳洲生蠔,另外給了3隻急凍半殼蠔給我試食。 生蠔很新鮮,可以即開即食,但由於小朋友不愛吃生的食物,所以決定用將佢焗熟。而急凍的蠔是不可生食的,一家要整熟才可吃啊 !


今次參考左 "Darling" 的做法,只係用蛋黃醬放在生蠔面上,入焗爐,用 210度焗30分鐘便可 (每個焗爐有不同,我焗了20分鐘便全熟了 ! )



新鮮的生蠔,我沒有開蠔刀,用了一字縲絲批去開,只要在尾部插入蠔殼便會打開,不過呢6隻蠔攪左我半粒鐘,下次都係叫人開鬆比我,唔使開到無晒氣力 !



新鮮和急凍比較,新鮮的蠔身飽滿,急凍的比較瘦身





清洗乾淨後鋪上丘比特沙律醬,不用下鹽,因為沙律醬已有味。



210度 X 20 分鐘,攪掂 ! 好多汁,好 juicy !




 


沒有留言:

張貼留言