2011年7月7日 星期四

無良僱主.連貓都炒!!

昨晚收到舊同事來電,說公司要由搬,由大 office 搬去細office,公司唔掂已經炒了很多人,由我三年多前的30幾人,炒到我走只有10多人,我對呢間公司的人沒有感覺,咁多年未加個人工,不停裁員,cut 晒醫療,睇醫生要先己比錢,cut 埋病假,一係自己扣大假,一係扣人工,除非你好彩醫生寫連續四天病假比你,你先可以 claim 4/5人工。 呢度都沒有很多生意,只是不斷借銀行貸款、中小企貸款來渡日,十個煲七個蓋,預左會被佢裁員。


佢地對員工克薄不再話下,過時過節好似做到足,有利是、有月餅、年終有一餐食下,不過事實是......初四開工,無比開工利是,兩個老細結左婚,都唔派利是比員工,要返左一個星期,去到初十二、十三先派開工利是,日日坐係度無野做,收佢封開工利是好似要丐一樣。


月餅一樣,收左人家送來的月餅卷,又唔分比我地,一盒都不換比大家食,以前我在其他公司會換幾盒放係pantry 比同事分來食,呢度就唔會喇!!  我眼見20幾張月餅卷快要變廢紙,都唔知佢收埋來重乜,直到八月十三,美心月餅到期喇,個白痴先自己話 : 「乜月餅卷唔可以明年用咩?」,佢都有病....自己keep 晒d月餅卷又唔睇,結左婚都咁白痴....一啲日常生活知識都無!!  到期日才叫外勤伯伯去攞餅,又要限住佢一個上午去攞晒20幾盒不同餅店的月餅,佢都痴線嫁....叫個亞伯一個人點攞 !!!  雖然事後各同事分左一盒月餅,仍還有十盒剩了,但係佢又唔分埋比我地,結果過完中秋一星期仍然放埋一邊棄了....浪費 !!!  以前在另一間公司我會收集剩下的月餅送去比教會派比有需要的人,讓低收入的人也有月餅過節,咁自私的人,自己食唔晒都唔分比人,抵佢無生意 !


唉...講返正題,話說係呢間公司唯一令我開心的便是養了兩隻貓貓,悶悶地可以望下佢地都幾好。不過其實兩隻貓一點也不幸福,佢地的主人只是用公司錢買貓糧、貓砂,只是給牠食,但沒有給牠 "愛",從來唔會見佢抱貓貓,許多時大貓跳上桌面,她會打內線叫人抱走佢。年多前她又養多了一隻小貓,2個多月大由我和亞姐一齊將佢湊大,"豆沙" 是我給牠起的名字,我地比幾多愛心,豆沙好有人性,每天一開門會走來 "喵喵" 叫人,去完玩返來瞓覺,唔會攪攪鎮,其實佢好痴人,但放工後 office 無人,長假期更甚,大貓不喜歡豆沙,所以佢其實好寂寞。


話說下個月佢地要搬公司,由7000尺搬去細啲的office (未知有幾大),老細話養唔到2隻貓,只可養一隻,決定要大唔要細.....我聽到真係好嬲,根本搬幾大地方都無問題,你養得一隻,點解唔可以養埋佢,主要原因就是她根本未有付出 "愛",一個小生命可以隨時話要唔要就唔要 !!! 並不是安排一個新主人便是對牠好,新主人最多只是幾佰尺屋,地方大小根本不是藉口,有愛給牠才是,真是很心痛,佢都只係養係公司,又唔阻佢地方,又唔駛佢服侍佢的大小二便,為何不可以繼續養???  連貓都 "炒" ! 真是太過份了 !!!!





沒有留言:

張貼留言