2011年8月1日 星期一

天氣好,洗白白


很久沒有為貓貓洗白白喇~ 星期日啲起心乾用了2個小時給三隻臭豬洗白白。

希希最易攪,因為佢係單層毛,不太厚,平日喜愛梳毛,下水也很乖,雖然都有喵喵叫,不過好溫柔.....涼完用毛巾抹下已經乾了七成,






碧碧同細細係英短,double layer 毛厚有底毛,底毛又易打結,沖涼比較麻煩,要完全浸透所有底毛才能徹底清潔乾淨。
碧碧超細膽,不停叫罵,又逃走,洗浸左啲毛之後只見佢細小的身軀更嬌小。








呢張相好似bb身型嬌小,一啲都唔似8歲啊~



細細好大隻,見佢身型依然肥美你就知喇 ~





小插曲 :

碧碧 (面露不悅)  : 「喂! 依個晒太陽嘅靚位.....你要讓比我 ! 」



碧碧隨即步向前,細細敢怒不敢言,面色一沉......



細細 : 「好喇....讓位比你喇~ 」



碧碧 (咆哮中) : 「唔好見我細粒以為我好吓,我始終係大家姐呢嘅!!」










碧碧係我地家中的地位始終係最高~





2 則留言:

  1. 新blog d相怪怪哋!一個同佢哋三個冲?辛苦了!
    [版主回覆08/02/2011 20:54:53]新blog好唔慣,加相又煩,字體又細,下下要手動加大字體,重有....update 左之後你地變晒用真名,都唔認唔到你地係邊個。

    貓貓尚算合作,用了2個小時,有少少妥骨痛喇~

    回覆刪除
  2. 兩欄D相大張D, 三欄張相就變得好細~

    你用花灑沖定用淋水方式沖GA~
    [版主回覆08/03/2011 10:20:53]兩樣方式都有,主要用花灑,加個小盆淋水,因為我個煤氣爐好差,無恆溫功能,時熱時凍,怕熱親貓貓,老公有幫手,沖洗就好快。

    不過呢兩日同佢地梳鬆啲毛就好辛苦喇,碧碧細細底毛打結,解結會痛所以好惡,希希就情緒病發作,勁甩毛....真係自找麻煩....

    回覆刪除