2009年9月28日 星期一

亞蘇手撕雞+海南雞飯

睇左亞蘇整手撕雞,其實我都成日整鹽焗手撕雞,因為我最怕斬雞,成日"翻刀'所以好多碎骨,又唔識砌回成隻雞樣,所以十次有八次都係手撕雞  




通常我會買鹽焗雞粉醃雞,今次就用左亞蘇的方法用五香粉及蠔油調味


手撕雞材料 :


全雞一隻


雞湯一大鍋 (用高身鍋,我用了雞精2粒加水做成雞湯)


調味 : 五香粉半茶匙,蠔油2湯匙,蔥花,熱油適量


做法 :


(一) 浸雞 : 燒熱大鍋雞湯 (我用雞精2粒加水做雞湯),


(二) 水滾放入雞隻



(三) 水要蓋過雞面,


(四) 蓋上鍋蓋,大火滾七分鐘,熄火焗20分鐘,



(五) 取出浸冰水一會,從冰水取出再攤至和暖,


(六) 撕出雞肉上碟




(七) 調味 : 雞肉下五香粉及蠔油撈勻,加蔥花,燒熱油淋面即成。






另外煮左海南雞飯,用左呢隻海南雞飯醬,



是幾年前我家姐介紹給我的,而家係 city super 及吉之島都有得買,用法好簡單,照平時洗米煮飯一樣,比好飯水之後,按一杯米用一湯匙的比例直接放入水中攪勻一齊煮便可。(我不想味太濃,煮3碗飯的份量 ~ 1.5杯米只是下了一湯匙)




浸雞後的雞湯還可以烚菜,非常鮮味,湯頭又甜,很鮮味。



 


食後感 : 用這個方法浸雞,雞肉很嫩,比用蒸的方法更方便,慳能源及時間;食味方面還是喜愛鹽焗及沙薑,下次會整沙薑手撕雞


沒有留言:

張貼留言