2011年3月23日 星期三

美式燒肋排@光波爐

平日行超市買進了不少醬料,許多款都只是用了一、兩次便放了入雪櫃,擱置在一旁,為了不想浪費,所以近日花了點心思左搭右搭,又在網上尋尋不同的食譜,希望可以用盡所有存貨,早前找來了這款燒肋排,但我不是跟足原食譜,因為原食譜是有燒烤醬,我不想專程又去買新的.....哈哈,出來的味道又唔差喎 !  有新鮮檸檬的香味,甜甜酸酸好惹味 ~



 


材料 :  肋排 (又名 : 豬仔骨) 


在凍肉公司買的,有巴西及美國兩款,巴西比較細條薄身,美國比較多肉,我買了美國貨,一條有2磅重,$80,我請店員將它分開一半,半份有6支骨。今次做了半份。



醃料 :


茄汁、HP汁、OK汁、燒烤汁 (比例 : 3 : 1 : 1 : 1 湯匙 )


檸檬半個、砂糖 2湯匙



1.  豬仔骨解凍,抹乾水份,放入保鮮袋內,檸檬洗乾淨,切半,將半個檸檬放入膠袋內,然後用手在膠袋外將檸檬擠壓檸汁,(保留檸檬皮一同醃味)



2. 將所有醬料倒入膠袋內,



3.  最後加入砂糖,然後將膠袋口紮好



4. 用手輕輕按壓,直至所有醃醬混合,


(此放法十分好用,因為全程雙手可以保持乾淨,又唔駛洗碟,食物又特別入味)



5.  整袋放入雪櫃醃一天 (24小時)



6. 光波爐置底架,預熱3分鍾,肋排放上煎碟上,(留起所有醬汁備用)


將 3-4茶匙醬汁塗面,放入爐,250度焗10分鐘,開蓋塗上第二層醬汁,再焗 3-4分鐘


(此時食物表面的醬汁會收濃,因為有糖份,留意不要燒焦)



7. 反轉肋排,重覆塗上醬汁,焗 4-5分鐘 (不用焗至完全乾身,因為沾上汁醬才好吃啊 ! )



8. 完成 ~都幾好肉喎 ~



 


沒有留言:

張貼留言