2011年3月25日 星期五

容易受傷的女人

上次提及的 "21日療程" 還有三天便可完成 ! 好期待 !


醫師提到我的雙腳大腿肌肉無力,小腿筋腱蹦緊,回想成因之一是因為平日沒有運動,在寫字樓工作由朝坐到晚,沒有中途休息做伸展運動 。 之前膝蓋郁動時有聲響,原來是先兆之一,是因為十字韌帶鬆馳,大腿肌肉減弱不能承托膝關節,他利用手法按壓僵硬的肌肉及收緊韌帶,每次被他按到 "哇哇大叫",眼淚水都流出來了。 


早幾天天氣十分潮濕,膊頭、手腕痛到不得了,連手指頭都痲痺,心想 : 「唔...又是風濕發昨的日子到了 ! 準過天文台 ! 」,貼了兩晚鎮痛貼都唔得,瞓覺完全唔知點擺隻手 !  唉....我又唔係做地盤,點解做 office 都做到五勞七傷?


原因只有一個 - "為口奔馳" - 公司人手減左,摩打手日日打文件,(就是沒有野做都要坐定定,唔敢四圍行,皆因有專人打小報告,我係pantry睇下報紙都比人口頭warning),但係僱主沒有提供合適高度的電腦台,椅桌高度不合適,整隻手臂放上過高的桌面用滑鼠工作,久而久之膊頭長期受壓,肩峰下的肌腱或軟組織受到擠壓,變左肩周炎,上下手臂兩條筋都發炎,結果.....又係痛.....


多口問醫師可以點解決?  就係咁囉......希望7日可以攪掂喇 ~


** 為了使肌肉或關節得到舒緩,工作約30至45分鐘後應進行舒展運動 **



 


沒有留言:

張貼留言