2011年3月30日 星期三

隔油網蓋、電磁爐導熱板@陳枝記

又去了陳枝記尋寶,今次主要是找 "隔油網蓋",因為之前見 blog 友讚好用,所以心郁郁想買返一個在家睇門口  


此款式在永安買要 $128,現在陳枝記買只需 $50,有一級級的蓋位,size 30cm都合用,手把可以收合,放便擺放。 





意外收鑊是這塊 "電磁爐導熱板" ,$80,極之合用,需然火候慢少少,不過有左佢,依家康寧煲都可以放上去電磁爐用喇 ~~ 







 


 


4 則留言:

  1. hi , 我都買了這個導熱板,想請問你的火力是否不能開很大的,因上次我試用的時候電磁爐因過熱自動關機,不知道你有沒有試過這問題呢?
    [版主回覆11/02/2011 21:06:57]會ga, 因為個電磁爐有溫度感應器, 有時整油炸食物, 油溫太高佢都會自己熄爐。 不過導熱板合適炆餸, 又可keep住瓦礃風味, 煮瓦礃煲仔飯都可以。

    回覆刪除
  2. 咁如果用瓦礃煮薑醋你覺得ok嗎?應用幾度火呢? 你好似都係用Panasonic ? thanks a lot ^^
    [ming回覆11/04/2011 00:26:21]唔該哂你呀,好呀如果你有時間教我煲呀,我月中都差不多要開始煲啦
    [版主回覆11/03/2011 20:04:13]首先你要check下個瓦礃底是否夠平, 可以緊貼導熱板, 平均受熱才可以煲東西, 我是用康寧鍋, 個底好平, 但個鍋底太大又唔得, 因為導熱板有個手柄, 你要試清楚, 我有一個淺啡色的康寧湯鍋, 當年都係用來煲薑醋, 唔知你啱唔啱用呢? 一段用5-6度火都ok喇, 太高溫反而令導熱板過熱, 如未能及時散熱, 會自動熄爐, 煲薑醋要慢慢浸才好味, bb未出世煲齋薑醋, 每天煲一次, 微滾便可以熄火, 唔使放雪櫃, 出左細之後先加豬腳同雞蛋, 有機會再教你。

    回覆刪除
  3. P.S 因就黎同你一樣3人3貓 heheee
    [ming回覆11/04/2011 00:26:32]thanks
    [版主回覆11/03/2011 20:05:16]恭喜你...又有新力軍..

    回覆刪除
  4. 你個隔油網蓋有乜用途?

    回覆刪除