2009年8月22日 星期六

沙翁大製作


第八堂學左整沙翁,實在太好味喇,另人念念不忘。  由於在堂上全部過 程都係由 老師示範,我地只係負責轆砂糖,唔得…..一定要整返一次,實行一次大製作!


其實之前已經買一本食譜,裡面都有教做蛋糊,但係當時睇唔明,而且好似好多步驟,所以我先決定去學整餅,經過十個星期的操練,而家已經能夠掌握好多技巧,以前睇書唔明白的地方,而家已經難唔到我喇,不過今次整沙翁都要睇住 note & 食譜的步驟先做到,我有個希望,就係可以做到唔睇譜都做得到,就好似平日煮餸咁,Easy Job


【材料】  


低筋麵粉       150 (過篩備用)


牛奶              100 (用紙包奶已OK)


                 100


牛油              100


全蛋              4


砂糖              適量 (黏在沙翁外圍用)


~以上材料可做11-12個網球size大的沙翁


~貓紙 (可以不加 )


 


 


【做法】


1)      牛奶、水、牛油放入鍋子內加熱至牛油溶化。



2)      牛油溶化後,繼續煲至大滾,一口氣將麵粉全部倒入鍋內,用木匙快手攪勻直至不見白色麵粉粒,離火,再攪拌至薯茸狀。



3)      蛋糊待涼至70度左右,加入一隻雞蛋攪拌均勻 (可用棍手攪或攪拌器),然後逐隻加入攪拌直至混合成軟糊狀,此步驟要十分鐘內完成。



4)      燒熱油溫 170度,炸至金黃色及爆開。



5)      待涼後黏上砂糖即成為美味的沙翁。


1 則留言:

  1. 好靚...我搵咗好耐....小時到現在...很喜歡食...現在好難搵到...仲可以親手做...我要試吓自己做....你的詳細例表很清晰...THANK YOU!

    回覆刪除